Ficho - bloger

27.04.2015., ponedjeljak

Mirovanje

Taman sam krenuo istraživati, počeo voziti bicikl , bez pomoćnih, a kad ono vele mi da moram mirovati.
Kao da je to samo tako.
Vidio bih ja njih da su na mojem mjestu i pitao ih : a kak to da dijete miruje ?
To je nemoguće.

Nedavno sam tatu žicao da idemo probat vozit bez pomoćnih, da vježbamo i da me drži, ali kad smo izašli rekao sam mu da me pusti.
Pitao me jesam li siguran, i rekao sam mu da jesam.



I pustio me, a ja sam samo krenuo.
Čudio se tata i rekao da oni iako su bili stalno po vani nisu baš odmah iz prve sami krenuli i da je to čudo !
Ali bio je i sretan kaj me nije morao držati i trčati za mnom.
Rekao je da je to valjda rezultat mojeg prijašnjeg lutanja na romobilu



I taman kad je proljeće dozvolilo lutanja, dobio sam temperaturu, koja je samo rasla, i treći dan mi je bilo dosta loše.
Pio sam sirup, tuširao se, ali temperatura je bila 39,4.
U subotu smo išli na hitnu, malo sam se bojao vađenja krvi i plakao prije toga.
Tata me pokušao nasmijati da ako budem vikao da će to čuti cijeli Zagreb i da će biti na vijestima.
I da mogu i dobit kaznu za galamu.
Uspio me malo nasmijati.
Tresla me zimica prije nego smo išli kod doktora



Danas smo bili na kontroli, i rekao je doktor da je to početak upale pluća., tak da moram mirovati, pijem sumamed i moram piti puno čaja.
Nađem si doma neku zanimaciju, malo i sviram ukulele



Tata je jučer išao u šetnju u šumu i pokazao mi slike.
Našao je novo mjesto za istraživanje.
Ali moje šetnje još će malo pričekati



Do novih pustolovina

vaš Ficho
- 12:09 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2015 (2)
Srpanj 2015 (2)
Lipanj 2015 (2)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zovem se Filip. Imam šest godina i na jesen krećem u školu.
Volim vrtić, volim crtati i šetati.
Tata mi je dao stari fotić i otvorio mi je blog.
Ovdje ću zapisivati svoje riječi i vježbati pisanje. Ispočetka pomagat će mi mama i tata.
Znam već slova štampana, ali još vježbam slovkanje.
U vrtiću puno radimo na tome ovih dana.

1.3.2015.

Vaš Ficho

Linkovi